joi, 21 octombrie 2010

Savarina

Stăteam dăunăzi şi mă amuzam de un subiect care mi s-a parut foarte haios şi mă minunam de câte sinonime are limbajul românesc pentru două cuvinte foarte uzuale.
Aşadar cuvintele sunt : penis şi vagin.
Am ramas uimit câte sinonime şi regionalisme se pot folosi pentru cele două organe.
Am descoperit că cele două organe pot întruchipa divese exprimări, obiecte, animale, asta ca să nu iţi iasă ( sau intre, după caz ) din gură atâta carne pe şleau. Văd că şi pe la TV se folosesc la greu, asta pentru că dorinţa de exprimare e mare şi în divertisment trebuie să mai implementezi şi câte un cârnat, o savarină care iţi umplu gura de bunataţi. Debitul e aşa de mare că ai putea umple un aprozar şi o carmagerie, dar asta nu e destul.........
Aşadar, din coşul zilnic nu lipsesc pentru " dânsa" : savarina, farfuza, păsărica, bijbocul, gogoaşa, etc........, iar pentru "dânsul" avem aşa: cârnat, castravete, cârjă, taragot, saxofon, mandravelă, ş.a.m.d.......
Vă las şi pe voi să completaţi lista, că tare curios sunt câte forme poate îmbrăca săraca demoazelă şi nefericitul cuc!

7 comentarii:

  1. Vad ca nu scrie nimeni nimic aici, la acest subiect, lumea sa rusineaza sa posteze.
    Asadara am mai primit ceva sugestii pe e-mail, semn ca nimeni nu doreste sa se faca de ras !!!
    Pentru savarina ar mai fi "pruna", iar pentru saxofon avem mai multe: " cocar", "carbaxan", "mătărângă"

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia ghici pentru ce se foloseste "ecler"...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga cumetre lup,trebuie sa recunosc ca atunci cand am citit titlul mi-am ros unghiile de invidie,crezand ca te-ai apucat de facut dulcegarii si taman savarina pe care io n-am prestat-o inca..m-am linistit insa cetind continutul,ce ocupa o mare parte din reflectiile tale:)...ca vorba aia lupu-si schimba,da' naravu ba!
    Revenind la subiect,vreau sa precizez de la inceput ca mandrulitza mea a invatat la grupa pregatitoare,denumirile corecte,ceea ce mi se pare absolut normal...restul sunt doar alinturi...ca si Mike de la Mihai:)
    Pana data viitoare,te pupa cu drag cumatra vulpe

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha ha ... mi-am mai amintit un nume de cod penjtru "dansul" - i se spune si "chelu' " :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai frate, postarea asta ma duce cu gandul la un singur lucru si anume ca in ultima vreme viata ta la capitolul asta e un pic "saracacioasa", asta ca sa folosesc un termen mai bland, menit sa inlocuiasca in mod politicos acel "no woman, no cry" pe care ar fi trebuit sa-l scriu in realitate. Oricum, ca sa respect sensul postarii, cred ca sunt mult mai amuzante sinonimele care inlocuiesc desfasurarea actului sexual in discursul curent. De exemplu, "a-si baga veveritoiul in scorbura", "a duce salamul la impachetat" sau "a-l strecura pe Grivei in cusca" par mult mai suculente la nivelul unei conversatii libere.
    In rest, nimic de spus, manifesti aceeasi apetenta profunda pentru tot ce e legat de sex, ca in '93 cand te-am cunoscut. De altfel, asta ar trebui sa faca orice om sanatos la cap iar in cazul tau reprezinta dovada ireFUTabila ca nu imbatranesti deloc.
    Sa ai o seara excelenta!
    Geanoglu(ca de obicei, cand nici nu te astepti)

    RăspundețiȘtergere
  6. esti trist cu CSS-ul asta :(

    RăspundețiȘtergere
  7. haha aprobi commenturile muila

    RăspundețiȘtergere