vineri, 25 septembrie 2009

A fi sau a nu fi blogger.......

A fi sau a nu fi bloger !

Buna ziua dragilor, uite m-a pocnit si pe mine mania blog-ului. Sa mă apuc, sa nu mă apuc? Nici nu știu…..dar ca sa fiu in trend parca m-as apuca. Am teme? Oi găsi ceva sa public? M-o citi careva? Oi avea timp sa fiu “pe felie” ? Uite, sunt întrebări care mi le pun chiar de la început şi chiar sunt curios daca prin noianul textelor publicate am şi eu loc, sau mă voi strecura şi eu cu ceva interesant.
Hai, vă provoc la un sondaj. Am sau nu am ce căuta pe blog? Am vreo şansă? Aştept un răspuns sincer.


Mishulikă

13 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Of course you have! ;)

    Bafta si abia astept sa citesc noutati!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of course you have!!!;)

    Bafta si abia astept sa citesc una-alta pe blogul tau!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce faci mare sef si eu am blog na http://allcomputers-buzau.blogspot.com/ iete !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha! Ha! Am trait sa o vad si pe asta! Stolo pe blog :)). F tare. Tine-o tot asa :>!

    RăspundețiȘtergere
  6. astept sa vad ce vei scrie, ce subiecte abordezi,poate o sa fie interesant. astept. in functie de asta o sa vad daca "ai ce cauta pe blog,daca ai vreo sansa". hai , incepe, scrie ceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo domle! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  8. da eu cred ca da ai sansa,daca ai incredere in tine poti sa faci orice. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. primul pas l-ai facut, iar la cum te stiu eu nu vei da inapoi, din contra, nu vei face fata comentariilor la un moment dat, asta insemnand ca ai reusit sa atragi atentia si inca cu succes.

    RăspundețiȘtergere
  10. Raspunsul ti-l vei da singur prin ceea ce vei posta.
    Succes si cat mai multi fani!

    RăspundețiȘtergere
  11. deabea astept sa citesc panseurile tale celebre

    RăspundețiȘtergere