vineri, 29 ianuarie 2010

Milogii

Salutare,

Iaca nu am mai postat nimic de aproape 2 luni. Între timp ne-am mutat şi odată cu aceasta am capatat şi noi îndeletniciri. Pe langă faptul că am avut o super iarnă, cum nu am mai avut de.......nu mai ţin minte de când şi odată cu aceasta am avut şi zăpadă cu nemiluita, am practicat "sporturi" de sezon. Am dat la zăpadă de imi ajunge pe 2 cincinale, am executat patinaj "artistic" cu maşina pe straduţele noastre, m-am simţit ca la izvorul rece de la Pietrele Doamnei din Bucovina atunci când mă spăl cu apă (rece) de la chiuvetă. Practic m-am simţit ca la ţară. Pe langă astea, m-am ales cu doi prieteni noi. Doi "milogi", pe numele lor ( de scenă ) Lati si Richi. La 7 şi jumătate dimineaţa, se postează în faţa porţii şi aşteaptă..........cuminţi ceva d'ale gurii. Uită-te la moacele lor............cum să nu le dai! Aşteaptă ca doi milogi porţia de "orice" poate fi crănţănit. Doi cerşetori care repetă figura pe la casele care nu au câini în dotare. Şi uite aşa, mi-am trecut în fişa postului, ca de dimineaţă să am în program şi hrănirea potăilor comunitare. Treaba e că, Lati e foarte ataşată de noi şi e înebunită, când aparem în faţa curţii, să o scărmanăm un pic. Aşa am ajuns să imortalizez două cotarle simpatice ce formează un cuplu jucăuş şi haios. Ar putea fi şi un cuplu cu nume rezonant: Richi e Lati, nu?
Ce părere aveţi de "milogii" nostri?

10 comentarii:

  1. Miloggi sunt foarte frumosi si fideli dupa cate imi dau seama, pot fi si buni paznici ai casei. Resturi de mancare oricum raman asa ca e bine sa se foloseasca caiinii de ele decat sa putrezeasca prin gunoaie. Si pe de alta parte e si un sentiment placut sa stii ca cineva te asteapta mereu cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  2. alexandrustoleru@yahoo.com30 ianuarie 2010 la 17:41

    sunt frumusei cateii,pacat ca nu pot vorbi sa spuna de rautatea unora dusa la extrem.Sunt mai fideli decat unii prieteni si mai atasati decat ....multi altii.Asa ca ai grija de ei, vor fi recunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Pisica? Unde e pisica?

    RăspundețiȘtergere
  4. daniela stoicescu30 ianuarie 2010 la 20:22

    s sant tare haiosi


    te rog sa ai grija de ei
    si poate ii si adopti
    eu am o pisicuta(la bloc),
    iar mama(la curte) are 10 pisici si doi catei.
    vrei sa-ti spun cum le cheama pe pisici?
    iti spun oricum: scama, portocalica, turtu,sulfina,"cur sucit", mita,babi, albita, provenita, pisu.
    iar a mea :pasarica
    ce zici de noi?
    asta e , ne plac animalele

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Dana, nu te-am mai auzit de foarte mult timp. Auzi,mi-ai enumerat mâţele, dar căţeii? Ce nume au ei? Vreau sa o adopt pe Lati, dar s-a obişnuit să stea pe stradă şi stă ce stă în curte, dar pe urmă vrea afară. Stă peste noapte în schimb, când este foarte frig. Şi-a găsit un loc pe scări unde e ferită de ploaie şi ninsoare. E mai adapost. Sper să o fac să rămână în curte, dar.........cine ştie, om vedea.

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt super i-ai in casa!

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt super i-ai in casa!

    RăspundețiȘtergere
  8. . Desi are adolescenta, maturitate si batranete, precum oamenii, cainele, spre deosebire de oameni, nu se resemneaza cu varsta biologica ci se incapataneaza sa ramana copil. Se bucura in continuare ca un copil, se minuneaza ca un copil, te iubeste cum te-ar iubi un copil. Nu are izbucniri de adolescent si nici acreli de om mare si obosit. Cand se supara sau se intristeaza, cainele asta face: se supara sau se intristeaza. Nu pe tine se supara. Nu pe tine se intristeaza. Nu poarta pica, nu cunoaste ranchiuna.Asa ca ai grija de ei,cred eu ca nu degeaba s-au oprit la poarta ta, ti-au simtit sufletul cald, bland si in acelasi timp plin de viata,bucura-te de ei atat cat o sa-i ai pe langa casa, sunt si ei un suflet.

    RăspundețiȘtergere
  9. buna,
    pe catei(catele), le cheama Moni si Tac(cu "a" care nu exista pe calculator, adica "a" cu chestia asta "^" deasupra.) ai inteles?

    RăspundețiȘtergere