joi, 4 februarie 2010

Slalom uriaş

Salutare tuturor,

Ieri, pe 3 februarie, am fost la Cernăteşti şi ne-am dat cu sania, aşa ca în copilărie. De mult nu m-am simţit aşa de bine. Am început cu o coborâre uşoară după care am trecut la etapa de coborâre-viteză. A fost super tare! Am un link către poze, http://cid-ecfc74e48fbc87b0.skydrive.live.com/browse.aspx/Slalom%20urias?nl=1&uc=29&isFromRichUpload=1 , iar mai jos aveţi un filmuleţ. Am riscat un pic şi am coborât cu aparatul în mâna. Vreme frumoasă, soare, cald.......vin fiert şi gogoşi, tot ce trebuie unei zile perfecte. Vă las să gustaţi puţin din distracţia noastră.

Toate cele bune,

3 comentarii:

  1. Draga Bloggarel,

    Mi-a placut ce am vazut!
    Tine-o tot asa!

    Un gand bun si sanatate,
    Bogdan Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa putin ii trebuie omului sa fie fericit! Este? O sanie (merge si o punga), o partie (merge si o panta) si mai ales o companie potrivita (nu aterizezi cu sania intr-o zona necunoscuta doar pentru ca vezi niste adulti-copii sau niste copii-copii). Deci la reteta de mai sus e nevoie de prieteni. Daca acestia mai au si un aparat de imortalizat viitoarele tale amintiri frumoase, totul este pregatit. Buna dispozitie vine de la sine, impreuna cu: zambete, tipete, creativitate, fund udat, manusi inghetate si nas rosu (la sfarsit si o foame de lup). All inclusiv, ca e la moda. Si seara dormi ca un ingeras, garantat! Uiti de tine si de grijile obisnuite pentru cateva minute bune.
    Cine nu se bucura de zapada cand aluneca pe gheata cu sania? Cine? Cand nu mai suntem copii, inseamna ca am murit demult. Ingier sau licean,profesor sau elev, preot sau simplu enorias, pot cu usurinta intra in hora saniutelor pe zapada pentru o zi pe iarna. Ce ne costa? Nu costa nimic, e MOCA. E o amintire curata, nevinovata, pe care ne-am creat-o pentru cand vom fi la pensie si nu vom avea la ce sa ne gandim cat e ziua de lunga. Vom privi la poze, vom rade cu aceeasi pofta copilareasca, si, daca ne vor mai tine bateriile, daca saniutele nu vor rugini, macar de proba, vom mai face o incercare. Saniuta si joaca pe zapada nu au limita de varsta. Se accepta orice. Asa ca: eu cu ursul (Popicii), cumnatul, cumnatica si nelipsitul Rares de la care luam lectii de joaca atunci cand e nevoie, va asteptam la Cernatesti, prima la dreapta sau la Pietris cum se zice local ulitei cu pricina, pe cea mai tare partie naturala a Buzaului pe care nu am da-o pe nicio Sorica, Calinderu sau Clabucet. V-am facut pofta? Sa vedem!
    Cumnatica Popica.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tare inregistrarea. la anul daca e zapada poate reusim si noi sa ne dam cu sania pe derdelusul urias. cumnatii

    RăspundețiȘtergere