duminică, 14 februarie 2010

Pizza





Salutare,

De ceva vreme am început să prepar pizza acasă, nu că ar fi mai ieftin ci pentru faptul că e mai sigur aşa. M-am specializat în produs blaturi în stil italian, acrobatic aş putea spune. Pizzele le fabric rapid, dar tot cu viteză le şi devoram. Am încercat cateva reţete şi au ieşit chiar bine, dar hei, ce se întamplă........... salivez când scriu? Uite, postez şi câteva poze ca să înghiţiţi şi voi în sec, iar daca vă va plăcea ce vedeţi, vă aştept la o pizza, dar.........veniţi cu tăiţeii la voi, aşa ca la pizzerie!
Hai, salivare plăcută!

10 comentarii:

  1. arata bine, daca si gustul e pe masura, esti meserias!

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa iti facem o vizita prin aprilie dupa paste. o sa vin o fuga pana acasa. vb in preajma. te ajut cu bucataritul ca si mie imi place.
    va pupam clanul radu (irina, raluca si bogdan)

    RăspundețiȘtergere
  3. o simpla intrebare: livrari la domiciliu faci? in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ... chiar arata bine!
    Eu ma inscriu la o pizza (dar sa nu aiba blat din-ala crocant, eu l-as vrea mai pufosel)!
    Nu o sa vin cu taitei, vin cu gogosi sau clatite ;)... ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt bune si clatitele, dar sa fie cu crema de ciocolata si cel putin 20 bucati! Yum-Yum!

    RăspundețiȘtergere
  6. misto, vreau si eu 3 simbata

    RăspundețiȘtergere
  7. Din cate vad eu, exista deja o lista de asteptare: admiratori, pofticiosi, viitori vizitatori si impresari. Mai e loc? Bine, ma inscriu si eu. La mine e fara conditie de timp, loc, taitei din simplul motiv ca vin oricand daca se pune problema de haleala sigura si fara aditivi, conservanti, nitriti, nitrati, etc. Apare insa o alta problema...Acum sa te vad. Daca nici timpul, nici taiteii, nici locul nu sunt un impediment, care ar putea fi problema???
    Cumnatica Popica.

    RăspundețiȘtergere
  8. cumnatica popica, dar nu inteleg, care e problema? nu iti place pita facuta de nea stoleru, sau ce? baga ceva e-uri prin aluat? am auzit ca foloseste afinatori si antioxidanti interzisi in burkina faso? asa o fi?

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai problema era cantitatea. Am si eu un urs de crescut care manaca si mananca si mananca asa ca ma gandeam ca nea Stoleru sa se pregateasca corespunzator pentru venirea unui asa consumator.
    Cumnatica Popica.

    RăspundețiȘtergere